2017-05-26 13:50:23
Φωτογραφία για Έλληνες, Πρόσφυγες & Λαθρομετανάστες
Το δίκιο των Ελλήνων γονιών και του Συριακού λαού

Κανένα δημόσιο ή ιδιωτικό ελληνικό σχολείο δεν πρέπει να δεχθεί στις τάξεις του προσφυγόπουλα.

Παραβαίνουν το Διεθνές Δίκαιο αυτοί, οι οποίοι ανοίγουν τα εθνικά τους σχολεία σε πρόσφυγες.

Ένοχη για έγκλημα κατά της ανθρωπότητας είναι η Ελληνική Κυβέρνηση.

Ποινικές ευθύνες για όποιους – πολιτικούς ή εκπαιδευτικούς – συμπράττουν στο έγκλημα αυτό.

Η Σχολή Χιλλ είναι ένα πανάκριβο ιδιωτικό σχολείο κάπου στην Πλάκα της Αθήνας. Ένα σχολείο, το οποίο είναι απρόσιτο για τους κοινούς Έλληνες Είναι πανάκριβο και η εισαγωγή σ’ αυτό απαιτεί εκτός από το μεγάλο πορτοφόλι και κάποιες συστατικές επιστολές. Δηλαδή, ακόμα κι αν ξεπεραστεί το οικονομικό πρόβλημα, αυτό δεν φτάνει από μόνο του για την εισαγωγή ενός παιδιού στο σχολείο αυτό. Τα παιδιά εκεί πρέπει να έχουν το απαιτούμενο κοινωνικό pedigree, ώστε να γίνουν αποδεκτά. Δεν είναι τυχαία παιδιά τυχαίων γονιών.


Εκεί στέλνονται τα παιδιά της άρχουσας τάξης, για να συγχρωτιστούν μεταξύ τους και να δημιουργήσουν τις κοινωνικές σχέσεις-επενδύσεις, οι οποίες θα τους εξασφαλίσουν ένα καλύτερο μέλλον. Δεν δίνεις 16.000 τον χρόνο για πλάκα. Επένδυση είναι τα χρήματα αυτά. Σε αυτό το αποστειρωμένο -κυριολεκτικά και μεταφορικά- σχολείο προβλήματα όπως η φυματίωση, η ηπατίτιδα, η δυσεντερία κλπ. δεν είναι απλά άγνωστες καταστάσεις, αλλά στην κυριολεξία άγνωστες λέξεις. Αυτό το σχολείο βρίσκεται στην τρίτη χιλιετία και λογικό είναι αυτά τα προβλήματα του Μεσαίωνα να μην το αφορούν. Στο σχολείο αυτό έχει βάλει τα παιδιά του ο αγραβάτωτος “επαναστάτης” ο οποίος παριστάνει τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας. Ο κατά φαντασίαν “Τσε” που, όταν δεν “πολεμάει” τους ιμπεριαλιστές χορεύει τις Αγορές.

Σαν να μην έφτανε η υποβάθμιση των μέσων που παρέχονται στα Ελληνόπουλα, τώρα έρχονται οι αυτοαποκαλούμενοι “ευαίσθητοι” και “ανθρωπιστές” να σπρώξουν όλα μαζί τα παιδιά στον Μεσαίωνα. Δεν έφτανε, δηλαδή, που οι “επαναστάτες” του κώλου υποβάθμισαν κάθε έννοια δημόσιας παιδείας, έρχονται τώρα και με τις πράξεις τους απειλούν και τα ίδια τα παιδιά. Δεν έφτανε, δηλαδή, που γυρνάνε στα σπίτια τους αγράμματα, τώρα θα φοβόμαστε μήπως γυρίσουν κι άρρωστα. Μπορεί να μην μαθαίνουν τα φαινόμενα της φυσικής ή της χημείας, αλλά θα τους μείνει από το σχολείο η γνώση του να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα της ηπατίτιδας και της φυματίωσης.

Έλληνες και Πρόσφυγες.

Επειδή μέσα στα πλαίσια της παραπληροφόρησης και της προπαγάνδας, λένε πως η Ελλάδα, πρέπει να δείξει “κατανόηση” στο μεταναστευτικό πρόβλημα – γιατί κατά το παρελθόν γεύτηκε τόσο την προσφυγιά όσο και τη μετανάστευση. Πρέπει να πούμε μερικά πράγματα, γιατί η κατάσταση δεν είναι έτσι όπως την παρουσιάζουν.

Πρόσφατα οι προσφυγικής καταγωγής κάτοικοι του Ωραιοκάστρου δέχθηκαν μια άδικη και σκληρή επίθεση από τους “αλληλέγγυους” και τους πλούσιους “ευαίσθητους” επειδή δεν ήθελαν – για υγειονομικούς λόγους – να στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο μαζί με προσφυγόπουλα, τα οποία δεν είχαν εμβολιαστεί και που κατά γενική παραδοχή αποτελούν μια μεγάλη απειλή για την υγεία των παιδιών τους.

Δικαίωμά τους είναι να μεριμνούν για την υγεία των παιδιών τους και βέβαια δεν θα δώσουν λογαριασμό σε κανέναν “ευαίσθητο” ο οποίος για λόγους πολιτικών, κομματικών και ιδιωτικών συμφερόντων δεν ενδιαφέρεται για τίποτε παραπάνω από μια επιφανειακή τακτοποίηση εκκρεμοτήτων. Αυτό, το οποίο γίνεται σήμερα σε κάποια ελληνικά σχολεία στο όνομα του “πολιτισμού” είναι έγκλημα. Είναι έγκλημα, γιατί, εξαιτίας αυτής της άθλιας πολιτικής, θα υποβαθμιστεί όχι μόνον η υγεία των παιδιών αλλά και η μόρφωσή τους. Ακόμα λοιπόν και στο βασικό επίπεδο να το εξετάσει κάποιος, αυτοί οι άνθρωποι έχουν δίκιο και αυτό το δίκιο κωδικοποιείται και σε νόμους.

Σ’ ό,τι αφορά το πρώτο -την υγεία των παιδιών- συμβαίνει το εξής: Ο άνθρωπος – εκτός απ’ όλα τ’ άλλα – έχει και ζωική φύση. Έχει ζωική παθολογία. Δεν είναι μόνον πνεύμα. Δεν είναι μόνον Θεός. Είναι ταυτόχρονα και ζώο, το οποίο νοσεί και μεταφέρει ασθένειες ως φορέας. Κοινά ζώα, όταν περνάνε σύνορα, μπαίνουν σε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ καραντίνα, για να προστατευτεί το ζωικό κεφάλαιο της χώρας στην οποία εισέρχονται. Καραντίνα υποχρεωτική, εφόσον δεν γίνονται δεκτά ούτε απλά έγγραφα πιστοποίησης της υγείας τους.

Τον περασμένο Απρίλιο δικάστηκε στην Αυστραλία η γυναίκα τού Τζόνι Ντεπ, γιατί έβαλε στη χώρα τα σκυλιά της, χωρίς να τα υποβάλει στη νόμιμη διαδικασία της καραντίνας, την οποία επιβάλει ο αυστηρός νόμος της χώρας. Μιλάμε για σκυλιά προσεγμένα και με καταγεγραμμένο ιατρικό ιστορικό και όχι για κάποια αδέσποτα. Αυτή η καραντίνα είναι μια πάγια και υποχρεωτική τακτική των πολιτισμένων κρατών. Γιατί μόνον έτσι προστατεύεται το ζωικό κεφάλαιο ενός τόπου από αρρώστιες, οι οποίες μπορούν να μεταφερθούν από ανεξέλεγκτους φορείς. Το ίδιο, δηλαδή, το οποίο αφορά και τον άνθρωπο ως ζωϊκό είδος. Το ερώτημα λοιπόν προκύπτει μέσα από τη λογική: Πώς είναι δυνατόν να προστατεύεται τόσο αυστηρά το ζωϊκό κεφάλαιο μιας χώρας και να μην προστατεύεται το υπέρτατο κεφάλαιο ενός λαού, που είναι τα παιδιά του; Να αφήνεται το μέλλον του λαού χωρίς καμία προστασία; Σε καμία επαφή δεν θα έπρεπε να έρχονται τα παιδιά μεταξύ τους μέχρι να βεβαιωθεί αρμοδίως η υγεία τους μετά από νόμιμη και υποχρεωτική καραντίνα.

“Μα, τα εμβολιάζουν” λένε οι πονηροί και οι αφελείς. Μα, ο εμβολιασμός είναι ένα προληπτικό μέτρο, για να μην νοσήσει ένα παιδί. Ο εμβολιασμός δεν είναι θεραπεία. Ο εμβολιασμός δεν αποτελεί λύση όταν ένα παιδί ήδη νοσεί. Όταν ήδη είναι φορέας μιας τρομερής αρρώστιας, όπως είναι η ηπατίτιδα ή η φυματίωση. Άρα; Άρα μιλάμε για πολύ μεγάλο κενό ασφάλειας. Μιλάμε για πολύ πιθανό κίνδυνο εμφάνισης τέτοιων κρουσμάτων, όταν γνωρίζουμε πως οι συνθήκες διαβίωσης στους προσφυγικούς καταυλισμούς είναι άθλιες.

Ποιος λοιπόν είναι αυτός, ο οποίος πήρε μια τόσο επικίνδυνη απόφαση και με ποια εγγύηση; Επειδή έβαλε τα παιδιά σε μια σειρά και τα εμβολίασε σαν τα πρόβατα, έλυσε όλα τα προβλήματα;

Είναι ή δεν είναι εγκληματίες όλοι αυτοί στο Υπουργείο Παιδείας; Πραγματικοί εγκληματίες, εφόσον, ακόμα κι ένα Ελληνόπουλο να νοσήσει και να πεθάνει από αρρώστια που μπήκε στο σχολείο του από ξένο παιδί, υπάρχουν ποινικές ευθύνες γι’ αυτούς, οι οποίοι πήραν τις λάθος και μοιραίες αποφάσεις.

Σ’ ό,τι αφορά το δεύτερο, την υποβάθμιση της ποιότητας εκπαίδευσης των παιδιών, συμβαίνει κάτι ανάλογο. Η ανάμιξη των παιδιών με διαφορετικές εκπαιδευτικές δυνατότητες πάντα επιβαρύνει αυτούς, οι οποίοι δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα. Δίκιο έχουν οι γονείς, όταν ανησυχούν για την προσφερόμενη εκπαιδευτική υπηρεσία ενός δημόσιου σχολείου. Πώς μπορεί να γίνει αποδοτικό μάθημα σε μια σχολική αίθουσα, όταν τα παιδιά δεν μιλούν την ίδια γλώσσα; Τι μάθημα να γίνει, όταν δεν μπορείς να καταλάβεις αν το προσφυγόπουλο, που σηκώνει το χέρι, θέλει να απαντήσει σε μια ερώτηση ή αν το έπιασε κόψιμο και θέλει να πάει στην τουαλέτα; Τι μάθημα μπορεί να γίνει, όταν μέσα σε μια τάξη υπάρχει διαφορά ταχύτητας μεταξύ των εκπαιδευομένων;

Όμως, εκτός από εγκληματίες είναι και ρατσιστές

Αναρωτιόμαστε λοιπόν: Γιατί δεν έγινε καταμερισμός των προσφυγόπουλων και στα ιδιωτικά σχολεία; Η “ευαισθησία” τους φτάνει μέχρι τις πόρτες των δημόσιων σχολείων των φτωχών; Έστειλαν κάποια από τα παιδιά των προσφύγων που βρίσκονται στην Αττική, στο Κολέγιο Αθηνών των Μητσοτάκηδων, των Παπανδρέου ή των Καμίνηδων; Έστειλαν κάποια απ’ αυτά στη Σχολή Χιλλ της συντρόφισσας Περιστέρας; Έστειλαν στο Ανατόλια του υπερφίαλου Μπουτάρη; Όχι βέβαια. Δεν περνάει παντού το καλαμπούρι τού “ανθρωπισμού”

Εκεί υπάρχουν στεγανά σε βαθμό συνωμοσίας. Όλοι αυτοί οι πλούσιοι και εκ του ασφαλούς “ευαίσθητοι” παίρνουν εύκολα τέτοιες “προχωρημένες” αποφάσεις μόνον όταν τα ρίσκα αυτών των αποφάσεων δεν τους αφορούν. Κατά σύμπτωση όλοι όσοι πουλάνε ανθρωπισμό και πολιτισμό στις πλάτες των Ελλήνων στέλνουν τα παιδιά τους σε κλειστά και απρόσιτα για τους πρόσφυγες ιδιωτικά σχολεία. Αυτοί οι εκ του ασφαλούς “ευαίσθητοι” είναι εκείνοι που επιτέθηκαν σε γονείς, οι οποίοι απλά αγωνιούσαν για την υγεία των παιδιών τους. Υγεία φυσική και πνευματική, εφόσον υπάρχει συνολική υποβάθμιση της ζωής των παιδιών τους.

Μεγάλα συμφέροντα, κρύβονται πίσω από τις μικρές πλάτες των μαθητών.

Αυτούς τους τρομαγμένους γονείς στοχοποίησαν οι “ευαίσθητοι” και οι “αλληλέγγυοι”. Τους επιτέθηκαν άσχημα, προφανώς προς γνώση και συμμόρφωση και των υπολοίπων. Τους επιτέθηκαν πρόστυχα, για να στείλουν τρομοκρατικά “μηνύματα” και σε όσους άλλους θα είχαν τη φαεινή ιδέα να αντιδράσουν. Γιατί τα πράγματα είναι πολύ πιο σοβαρά απ’ ότι φαίνονται. Αν τα όσα προβλήματα περιγράψαμε κρίνονται σοβαρά, δυστυχώς – για όλους μας – δεν είναι τα σημαντικότερα.

Τα σημαντικότερα είναι τα επικίνδυνα ιμπεριαλιστικά παιχνίδια, τα οποία παίζονται πάνω στις μικρές πλάτες των προσφυγόπουλων και των μαθητών. Τα παιχνίδια αυτά, τα οποία απειλούν όλους τους εμπλεκόμενους λαούς κι όχι μόνον τον ελληνικό. Αυτά τα παιχνίδια απειλούν οι γονείς του Ωραιοκάστρου με τις αντιδράσεις τους.

Γι’ αυτόν τον λόγο και τους επιτέθηκαν σφοδρά, με τον πιο ύπουλο και πρόστυχο τρόπο. Τους “θύμισαν” πως οι ίδιοι είναι Έλληνες προσφυγικής καταγωγής – μιας Ελλάδας μάλιστα, η οποία κατά το παρελθόν έχει να επιδείξει πολλούς μετανάστες – και νόμιζαν ότι τους έκαναν τα μούτρα κρέας. Νόμισαν ότι αυτό αρκεί, για να αποδείξει το άδικό τους. Δεν αρκούνταν δηλαδή να τους χαρακτηρίσουν φασίστες ή ρατσιστές, αλλά ήθελαν να τους χαρακτηρίσουν και υποκριτές κι αχάριστους. Οι τζάμπα “μάγκες” που σχίζουν τα Μνημόνια.

Όλα αυτά είναι ψεύδη σε βαθμό εγκληματικό. Όλα αυτά τα κτήνη βασίζονται στο γεγονός ότι εκτελούν υπηρεσίες για την Νέα Τάξη και ότι αυτό τους αρκεί για να είναι ασφαλείς. Έχοντας τις πλάτες των ισχυρών, λένε ό,τι θέλουν και δεν ελέγχονται από κανέναν. Σήμερα, δηλαδή, επειδή συμφέρει το σύστημα εξουσίας και τους τοκογλύφους, υπάρχει μια παρανόηση των εννοιών. Η πρώτη -και βασικότερη- έννοια, η οποία παραποιήθηκε, για να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντά τους, ήταν αυτήν του “Πρόσφυγα”. Στην πραγματικότητα ούτε οι Σύριοι, οι οποίοι έρχονται στην Ελλάδα δεν είναι πρόσφυγες.

Πρόσφυγας, με βάση τον Διεθνή νόμο, είναι κάποιος μόνον για όσο διάστημα κινδυνεύει η ζωή του και κινείται για να σωθεί. Το πρώτο κράτος, το οποίο του παρέχει ασφάλεια, είναι και το τελευταίο μέσα στο οποίο αυτή η ιδιότητα έχει ισχύ. Αυτό έλεγε πάντα ο Διεθνής Νόμος πριν ο νόμος αυτός γίνει πατσαβούρα των έμμισθων “αλληλέγγυων” οι οποίοι είναι πράκτορες και χαφιέδες. Πρόσφυγας, για παράδειγμα, είναι ο Σύριος μέχρι την Τουρκία ή την Ιορδανία και τον Λίβανο. Αν φύγει από τις χώρες αυτές, οι οποίες του προσφέρουν ασφάλεια και προστασία, μετατρέπεται αυτόματα σε Λαθρομετανάστη.

Όταν, δηλαδή, ο ίδιος άνθρωπος, ο οποίος φτάνει στην Τουρκία ως πρόσφυγας, επιχειρεί να περάσει το Αιγαίο, για να πάει στη Γερμανία, παύει να είναι πρόσφυγας και γίνεται ένας κοινός ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ. Γιατί; Γιατί έχει αλλάξει το ελατήριο που τον κινεί. Γιατί έχει πλέον σώσει τη ζωή του και απλά αγωνίζεται για την ποιότητα της ζωής του, όπως ένας κοινός ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ.

Το ελατήριο της κίνησης δηλαδή είναι αυτό, το οποίο δίνει σε κάποιον την ιδιότητά του. Αν κάποιος κινείται αναγκαστικά, δια της βίας και παρά τη θέλησή του μακριά από την εστία του με μόνο στόχο να σωθεί ο ίδιος και η οικογένειά του, είναι ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ μέχρι να βρει τόπο να μην απειλείται η ζωή του. Τον πρόσφυγα – με βάση και το Διεθνές Δίκαιο – είναι υποχρεωμένο το κάθε κράτος να τον δεχθεί και να του παράσχει φιλοξενία και ασφάλεια. ΜΟΝΟΝ τον Πρόσφυγα όμως. Γιατί συμβαίνει αυτό και γιατί το δέχθηκαν ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα κράτη; Γιατί, κατά πρώτον αυτό είναι το ορθόν πολιτισμικά και ανθρωπιστικά, αλλά και γιατί κατά δεύτερον ο Πρόσφυγας είναι ακίνδυνος για το κράτος που τον υποδέχεται.

Ο Πρόσφυγας ξηλώθηκε δια της βίας από την εστία του και εκεί θέλει να επανέλθει. Ο Πρόσφυγας είναι μόνιμα προσανατολισμένος προς την πατρίδα του. Δεν θέλει να στήσει νέα ζωή σε μια νέα πατρίδα. Έχει πατρίδα και δεν αναζητά τέτοια. Θέλει πίσω τη δική του ζωή και δεν θέλει μια νέα ζωή. Ως εκ τούτου δεν τον πειράζει ακόμα και να περιμένει σε προσφυγικά στρατόπεδα, γιατί θεωρεί ότι αυτό είναι ένα δύσκολο μεταβατικό στάδιο προς την ομαλότητα, που γι’ αυτόν είναι ταυτισμένη με την επιστροφή στην πατρίδα.

Όμως, αντίθετα με τον πρόσφυγα, όταν κάποιος κινείται οικειοθελώς, όχι με κίνητρο τη σωτηρία του, αλλά με κίνητρο την πρόοδό του, είναι ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ. Ακόμα κι αν η αρχική κίνηση ήταν υποχρεωτική, που του έδινε την ιδιότητα του πρόσφυγα, αν αυτή συνεχιστεί, τον μετατρέπει σε ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ. Γιατί Λαθρομετανάστης και όχι απλά μετανάστης; Γιατί δεν τον ΚΑΛΕΣΕ κάποια χώρα με βάση τις δικές της ανάγκες, ώστε να του δώσει την ιδιότητα του ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ Αυτός από μόνος του κινείται προς κάποιες χώρες και αυτό τον καθιστά ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ. Γιατί ο Λαθρομετανάστης είναι ο ανεπιθύμητος μετανάστης. Είναι ο απρόσκλητος και αυθαίρετος μετανάστης.

Μετανάστης, δηλαδή, είναι αυτός, ο οποίος πηγαίνει σε μια χώρα, εξαιτίας της ΔΙΚΗΣ ΤΗΣ θέλησης και των ΔΙΚΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΩΝ και τελεί υπό την προστασία της. Λαθρομετανάστης είναι αυτός, ο οποίος εισβάλει παρανόμως σε μια χώρα, εξαιτίας της ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ θέλησης και των ΔΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΝΑΓΚΩΝ, αδιαφορώντας για τη θέληση και τις ανάγκες της χώρας στην οποία στην κυριολεξία εισβάλει. Γνωρίζει δηλαδή εκ των δεδομένων ο Λαθρομετανάστης ότι είναι ανεπιθύμητος εκεί όπου επιδιώκει να πάει.

Γνωρίζει ότι απλώνει τα χέρια του σε μια πίτα, που ανήκει σε άλλους και την οποία δεν θέλουν – όπως είναι δικαίωμά τους – να τη μοιραστούν μαζί του. Γνωρίζει πως είναι παράνομος στις επιδιώξεις του. Τόσο παράνομος όσο παράνομος είναι κι ένας διαρρήκτης. Γι’ αυτόν τον λόγο ο Μετανάστης κινείται στο φως και μέσα από τις νόμιμες διαδικασίες. Έχει νόμιμα ταξιδιωτικά έγγραφα και διεκπεραιώνεις τις υποθέσεις του μέσα από τις υπηρεσίες. Αντίθετα ο Λαθρομετανάστης κινείται στο σκότος και στην παρανομία. Έχει συναίσθηση της ταυτότητάς του. Αποφεύγει τις υπηρεσίες της χώρας στην οποία εισβάλει. Κινείται νύχτα και με την συνοδεία παρανόμων διακινητών ανθρώπων.

Μέσα στην ηλιθιότητα της εποχής θίγονται μερικοί “ευαίσθητοι”, όταν κάποιος τους αποκαλεί όλους Λαθρομετανάστες. Γιατί θίγονται; Γιατί απλά δεν θέλουν να αποκαλύπτεται η μεθόδευση εκείνη, την οποία οι ίδιοι με πληρωμένη “ευαισθησία” δρομολογούν. Στόχος τους είναι να προκαλέσουν σύγχυση μεταξύ υπαρχόντων στο Διεθνές Δίκαιο όρων, προκειμένου να δρομολογήσουν τα εγκληματικά τους σχέδιά. Έχοντας αφεντικά αυτούς, οι οποίοι προκαλούν τις μαζικές μετακινήσεις των πληθυσμών – για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντά τους- είναι βασικό γι’ αυτούς να προκαλέσουν σύγχυση. Μια τέτοια βασική και επιδιωκόμενη γι’ αυτούς σύγχυση, είναι μεταξύ των βασικών αυτών όρων, οι οποίοι περιγράφουν ανθρώπινες μάζες σε κίνηση. Σύγχυση, μεταξύ αυτών, οι οποίοι θίγονται από την κίνηση αυτήν και δεν πρέπει να αντιδράσουν.

Ο κανόνας στην περίπτωση αυτήν είναι ένας και μοναδικός: Η μετανάστευση θίγει αυτόν που χάνει ανθρώπινο δυναμικό, ενώ η λαθρομετανάστευση θίγει εκείνον που δέχεται ανθρώπινο δυναμικό. Ένα οργανωμένο κράτος και τον λαό του δεν το συμφέρει τίποτε από τα δύο. Δεν το συμφέρει ούτε η Μετανάστευση ούτε η Λαθρομετανάστευση.

Δεν το συμφέρει ούτε να χάνει δικό του κορυφαίας ποιότητας ανθρώπινο δυναμικό –εφόσον μόνον αυτό διεκδικείται από τους ξένους – ούτε να φορτώνεται ό,τι περισσεύει από τον περίγυρο. Απλά πράγματα. Με όρους αγοράς η περιγραφή της κατάστασης είναι ακόμα χειρότερη. Με τη μετανάστευση κάποιοι ξένοι σου παίρνουν πάνω από τον πάγκο τα φιλέτα, τα οποία τα έχεις πληρώσει πανάκριβα και περιμένεις από αυτά να βγάλεις κέρδος και με τη λαθρομετανάστευση κάποιοι ξένοι σου φορτώνουν κατιμά, που όχι μόνον δεν θα βγάλει κέρδος, αλλά θα σου προσθέσει έξοδα για τη συντήρησή του.

Χάνεις υγιείς ανθρώπους, πάνω στους οποίους επένδυσες – εκπαιδεύοντάς τους ως γιατρούς, μηχανικούς κλπ. – πριν αυτοί σου αποδώσουν κέρδος και φορτώνεσαι ανεξέλεγκτα αγράμματους, ανειδίκευτους δουλοπάροικους, οι οποίοι μπορεί να είναι και άρρωστοι φορείς ηπατίτιδας, σύφιλης, ευλογιάς, χολέρας, φυματίωσης κλπ. και να απαιτούν άμεσα έξοδα για την ιατρική και φαρμακευτική τους περίθαλψη. Όταν συμβαίνουν και τα δύο αυτά ταυτόχρονα, όπως συμβαίνει σήμερα στην Ελλάδα, ο πάγκος σταδιακά παύει να είναι τέτοιος και γίνεται σκουπιδοτενεκές.

Γίνεται μια ανθρώπινη χωματερή, όπου παύει να έχει ισχύ ο νόμος και το δίκιο, και επικρατούν οι ανομίες των σωματεμπόρων και των κακοποιών. Παύει να είναι οίκος ανθρώπων και γίνεται αποθήκη δυστυχισμένων ψυχών. Αν αυτό συνδυαστεί και με μια επίσης ανεξέλεγκτη πώληση δημοσίου και ιδιωτικού κεφαλαίου, χάνεται και ο ίδιος ο πάγκος και η κοινωνία οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια στον αφανισμό.

Πάνω στη δυστυχία και τη νομιμότητα των προσφύγων σπρώχνουν λαθρομετανάστες, τους οποίους αυθαίρετα τους αντιμετωπίζουν σαν μετανάστες ενώ είναι απρόσκλητοι εισβολείς. Καθημερινά η Ελλάδα δέχεται τα τεράστια κύματα των ανεξέλεγκτων λαθρομεταναστών και τα οποία η μαύρη προπαγάνδα προσπαθεί να τα ωραιοποιήσει με αυθαίρετες πινελιές πολιτισμού και ανθρωπισμού;

Μια μαύρη προπαγάνδα, η οποία έχει ως μοναδικό της στόχο να δημιουργήσει ενοχές στον ελληνικό λαό και ως εκ τούτου να εισπράξει την εις βάρος του ανοχή του. Δουλεύουν τον αφελή κόσμο με “ανθρωπιστικούς” και “πολιτισμικούς” επαίνους και συγχαρητήρια. Έτσι κι αλλιώς τζάμπα είναι. Τζάμπα είναι που πάνε κι έρχονται στο Αιγαίο όλα τα βαθύπλουτα σκουπίδια του εβραιοκρατούμενου Χόλυγουντ της τοκογλυφίας και της προπαγάνδας. Δουλεύουν τον κόσμο. Τα αφεντικά τους υπερασπίζονται όλοι αυτοί και άρα και τα δικά τους συμφέροντα.

Ανθρωπισμός δεν είναι να βοηθάς ανθρώπους εις βάρος άλλων ανθρώπων, διευκολύνοντας τους ιμπεριαλιστές και τους δουλεμπόρους στις επιδιώξεις τους. Ανθρωπισμός είναι να καταγγέλλεις και να πολεμάς την αδικία όπου κι αν αυτή συμβαίνει, είτε αυτή σε αφορά άμεσα είτε όχι. Ανθρωπισμός είναι να βλέπεις πάντα καθαρά την κατάσταση και με την ορθή σου στάση να φέρνεις πάντα το Δίκιο απέναντι από τους εγκληματίες, ώστε να μην τους διευκολύνεις στους σχεδιασμούς τους. Λαθρομετανάστες είναι ακόμα κι αυτοί, οι οποίοι σήμερα κατακλύζουν την Ελλάδα και παριστάνουν τους Σύρους πρόσφυγες, εφόσον – ως γνωστόν – η Ελλάδα δεν συνορεύει με τη Συρία.

Όμως, για τον Λαθρομετανάστη τα δεδομένα είναι τελείως διαφορετικά από αυτά που περιγράψαμε λίγο πριν. Το γεγονός, δηλαδή, πως όλοι αυτοί είναι δυστυχείς και θύματα άσχημων καταστάσεων, δεν τους νομιμοποιεί κι ούτε τους αλλάζει τις ιδιότητες. Δυστυχείς και θύματα καταστάσεων είναι και οι άστεγοι, οι οποίοι περιφέρονται στους δρόμους, αλλά δεν υπάρχει νόμος που να τους δικαιολογεί σε περίπτωση που επιχειρήσουν να μπουν στα σπίτια των άλλων ούτε υπάρχουν δικαιολογίες για “αλληλέγγυους”, οι οποίοι με “αντικλείδια” θα επιχειρούσαν να τους μπάσουν μέσα σ’ αυτά. Η ιδιότητα του αναξιοπαθούντος δεν δικαιολογεί τα ΠΑΝΤΑ. Δεν σου φταίει κάποιος τρίτος, για να σε αποζημιώσει για τα εγκλήματα που έκαναν εις βάρος σου κάποιοι άλλοι. Η δυστυχία σου δεν σου επιτρέπει να καταπατάς το απολύτως θεμελιώδες και απολύτως κατοχυρωμένο ανθρώπινο δικαίωμα της ιδιοκτησίας.

Όλα όσα αφορούν αυτούς τους αναμφισβήτητα δυστυχείς ανθρώπους αποτυπώνονται πάνω σε ιδιότητες, τις οποίες αναγνωρίζει το Διεθνές Δίκαιο Ιδιότητες, οι οποίες βασίζονται σε αντικειμενικά δεδομένα και όχι σε υποκειμενικούς συναισθηματισμούς. Όπως είπαμε και πιο πάνω, δυστυχείς πρόσφυγες είναι οι Σύριοι μόνον μέχρι την Τουρκία ή την Ιορδανία. Αν αυτοβούλως εγκαταλείψουν την Τουρκία ή την Ιορδανία -για ένα καλύτερο μέλλον- οι ίδιοι άνθρωποι αλλάζουν ιδιότητες. Μετά εκ των πραγμάτων μπορούν να θεωρηθούν πονηροί και υστερόβουλοι, εφόσον συνεχίζουν να παριστάνουν τα θύματα και σε χώρους όπου δεν υπάρχουν πλέον θήτες. Μπορεί εγκληματίες να μην είναι οι άνθρωποι, αλλά παράνομοι είναι σε κάθε περίπτωση. Το δικό τους καλύτερο μέλλον είναι το χειρότερο μέλλον για κάποιους άλλους. Το δικό τους καλύτερο μέλλον δεν το χτίζουν μόνοι τους, το κλέβουν από άλλους.

Εγκλήματα προς όλες τις κατευθύνσεις. Έλληνες και Σύριοι εξίσου θύματα.

Αναλύουμε τις ιδιότητες των κινούμενων πληθυσμών για έναν πολύ απλό λόγο. Αν δεν γνωρίζουν οι αναγνώστες πώς λειτουργούν οι ιδιότητες αυτές και ποιες είναι οι νόμιμες δραστηριότητές τους, δεν μπορούν να καταλάβουν το παιχνίδι των ΜΚΟ και των ιμπεριαλιστών. Δεν μπορούν να καταλάβουν πώς αυτοί οι εγκληματίες τα εγκλήματά τους τα ντύνουν με “πολιτισμό” και ανθρωπισμό. Δεν μπορούν να καταλάβουν πώς με συμπεριφορές, οι οποίες εναλλάσσονται μεταξύ νομιμότητας και παρανομίας, εγκληματούν στην κυριολεξία εις βάρος των λαών.

Πώς καταφέρνουν και χρησιμοποιούν ανθρώπους εναντίον ανθρώπων σε μια ολέθρια κατάσταση, η οποία τους θίγει όλους μαζί και μετατρέπει τους θύτες σε θύματα και το αντίστροφο με μια συχνότητα που συμφέρει μόνον τους εγκληματίες. Μόνον με τη γνώση των ιδιοτήτων μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει στην απόλυτη ανάλυση το έγκλημα που συντελείται εις βάρος των λαών.

Η συμπεριφορά του κάθε κράτους, όταν αυτό έρχεται αντιμέτωπο με κινούμενους πληθυσμούς, είναι απολύτως εξαρτώμενη από τη νόμιμη ιδιότητα που φέρουν οι πληθυσμοί αυτοί. Με το πρόσχημα του ανθρωπισμού ή της αγάπης δεν συμπεριφέρεσαι όπως σου κατέβει στην κούτρα κάθε φορά. Υπάρχουν Διεθνείς Νόμοι, οι οποίοι όλα αυτά τα έχουν ρυθμισμένα. Νόμοι, οι οποίοι απλά περιγράφουν και κωδικοποιούν την κοινή λογική που πάντα υπήρχε στις σχέσεις μεταξύ των λαών. Απλά πράγματα.

Αν ένας φίλος σου ζητήσει να φιλοξενήσεις τη γυναίκα του, δεν της βάζεις χέρι επειδή είναι η μόνη γυναίκα μέσα στο ΔΙΚΟ σου σπίτι. Σου εμπιστεύεται κάποιος τα παιδιά του για ένα διάστημα που το έχει ανάγκη, αλλά δεν πας να τον υποκαταστήσεις στην καρδιά των παιδιών. Πάντα οι ρόλοι είναι διακριτοί, άσχετα με το πώς φαίνονται στον έξω κόσμο. Το ανάλογο συμβαίνει και στις σχέσεις μεταξύ των λαών Συμβαίνει και με τους ξένους πληθυσμούς, οι οποίοι για τον οποιονδήποτε λόγο βρέθηκαν στη χώρα σου.

Τους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ τους θεωρείς παρείσακτους ξένους και ως εκ τούτου τους συλλαμβάνεις και τους απελαύνεις. Ο ανθρωπισμός σου στην περίπτωση αυτήν είναι να μην τους φυλακίσεις με τους κοινούς ποινικούς και αφού τους προσφέρεις τις πρώτες και βασικές βοήθειες να τους επαναπροωθήσεις στην πατρίδα τους. Τους ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ τους αντιμετωπίζεις ως δικούς σου καλεσμένους, τους οποίους τους έχεις εντάξει στον δικό σου σχεδιασμό. Ως εκ τούτου τους φροντίζεις, τους βολεύεις σε σπίτια και τους δίνεις δικαιώματα.

Τους δίνεις επιδόματα μέχρι να βολευτούν κλπ. Τα παιδιά τους τα εντάσσεις κατ’ ευθείαν στους εθνικούς μηχανισμούς εκπαίδευσης, εφόσον τους θεωρείς μελλοντικούς πολίτες σου και άρα όσο πιο γρήγορα ενσωματωθούν στην κοινωνία, τόσο καλύτερα. Τέλος, τους ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, οι οποίοι δεν είναι ούτε Λαθρομετανάστες, ούτε Μετανάστες, τους φέρεσαι με πολύ ειδικό τρόπο. Παρ’ όλο που είναι ακάλεστοι ξένοι, δεν τους συλλαμβάνεις ούτε τους απελαύνεις. Κάνεις το καλύτερο δυνατό γι’ αυτούς, αλλά τους διατηρείς στο επίπεδο του ΞΕΝΟΥ.

Αυτό συμφέρει πρωτίστως τους ίδιους. Βρίσκονται σε αδυναμία και εσύ πρέπει με τον τρόπο σου να τους υποβοηθήσεις να διατηρήσουν την ταυτότητά τους. Ως εκ τούτου, τα παιδιά των ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ δια ροπάλου να τα βάλεις στον δικό σου μηχανισμό εκπαίδευσης. Απαγορεύεται να προσπαθήσεις να τα ενσωματώσεις στην κοινωνία σου, γιατί απλούστατα δεν είναι ΔΙΚΑ σου. Δεν είναι μελλοντικοί πολίτες σου.

Ο αναγνώστης αντιλαμβάνεται ότι με την υποκριτική “ανθρωπιστικού” τύπου πολιτική, η οποία ακολουθείται σήμερα από τα σκουπίδια τού ιμπεριαλισμού, θίγονται οι πάντες. Όσο θίγεται ο ελληνικός λαός άλλο τόσο θίγεται και ο συριακός λαός, ο οποίος άθελά του γίνεται ενεργούμενο των εγκληματιών. Αυτά, δηλαδή, τα οποία συμβαίνουν, δεν είναι εύκολα αντιληπτά χωρίς τις παραπάνω γνώσεις. Αυτοί, οι οποίοι φαίνονται να διαμαρτύρονται είναι μόνον οι Έλληνες γιατί οι υπόλοιποι είναι είτε σε κατάσταση απόλυτης αδυναμίας – όπως οι Σύριοι πρώην Πρόσφυγες – είτε εξαιτίας της υποκρισίας – όπως οι Λαθρομετανάστες.

Οι Σύριοι πρώην Πρόσφυγες, δηλαδή, δεν διαμαρτύρονται, γιατί αισθάνονται αδύναμοι και είναι τρομοκρατημένοι, ενώ οι Λαθρομετανάστες δεν διαμαρτύρονται, γιατί δεν τους συμφέρει ούτε καν να εμφανίζονται Τους συμφέρει να ανακατεύονται με τους πρώην Πρόσφυγες για να περνάνε απαρατήρητοι.

Οι μόνοι, οι οποίοι απομένουν να διαμαρτυρηθούν, είναι οι Έλληνες γονείς των μαθητών, γιατί βρίσκονται στην πατρίδα τους και έχουν προφανείς λόγους να διαμαρτύρονται. Διαμαρτύρονται για τα παιδιά τους, αλλά ταυτόχρονα εκφράζουν και τη γενικότερη δυσαρέσκεια που υπάρχει στον λαό για τη μεταναστευτική πολιτική. Μια δυσαρέσκεια, η οποία είναι ενστικτώδης. Δυστυχώς στη διαμαρτυρία τους δεν μπορούν να συνδράμουν οι Σύριοι, γιατί είναι αδύναμοι και φοβισμένοι. Φοβισμένοι από τους μπράβους των ιμπεριαλιστών, οι οποίοι είναι βίαιοι λαθρομετανάστες.

Αυτοί, οι οποίοι αναλαμβάνουν και τους απειλούν ακόμα και με ωμή βία. Βολικό είναι για τους λαθρομετανάστες αυτούς να πουλάνε τέτοια εξυπηρέτηση στους ισχυρούς, εφόσον αυτοί είναι οι μόνοι που επωφελούνται της κατάστασης. Επωφελούνται, γιατί μέσα στον χαμό περνάνε απαρατήρητοι ανάμεσα στους πρόσφυγες και άρα χωρίς αντιδράσεις. Μη έχοντας μαζί τους τα παιδιά τους, δεν τους απασχολούν τέτοιου είδους παιδαγωγικές λεπτομέρειες.

Το δίκιο των Ελλήνων γονέων και οι πονηροί “αλληλέγγυοι”.

Όλα όσα περιγράψαμε θα τα δούμε πώς λειτουργούν στην πράξη. Να καταλάβει ο αναγνώστης και πόσο έμπειροι και κακοήθεις είναι αυτοί, οι οποίοι χειρίζονται την προπαγάνδα. Πόσο ύπουλα προσπάθησαν οι εγκληματίες να χτυπήσουν τους Έλληνες που αντιδρούν. Συγκεκριμένους Έλληνες, τους οποίους τους θεώρησαν πιο εύκολους. Επέλεξαν δηλαδή τους αντιδρώντες τού Ωραιοκάστρου και όχι κάποιους άλλους, γιατί αυτοί ήταν βολικοί στην προπαγάνδα τους.

Γιατί κατηγόρησαν τους πολίτες τού Ωραιοκάστρου; Γιατί θεώρησαν βολικό γι’ αυτούς το χαρακτηριστικό της προσφυγικής τους καταγωγής. Επικαλούμενοι λοιπόν το παρελθόν τους, μπορούσαν να ανοίξουν τη γκάμα των κατηγοριών τους. Δεν περιορίστηκαν στις κατηγορίες περί εθνικισμού ή ρατσισμού, αλλά τους κατηγόρησαν για υποκρισία, αχαριστία, αγνωμοσύνη κλπ. Τους “θύμισαν” πως ήταν προσφυγικής καταγωγής και οι ίδιοι και άρα ότι δεν έπρεπε να αντιδρούν με τον τρόπο αυτόν και μάλιστα σε μια Ελλάδα με πολλούς μεταπολεμικούς μετανάστες στις τάξεις των προσφυγικής καταγωγής Ελλήνων.

Αυτό, το οποίο συμβαίνει στην περίπτωση αυτήν είναι το εξής: Οι Έλληνες πρόσφυγες της Μικράς Ασίας, όπως και να τους εξετάσεις, ποτέ δεν ξέφυγαν από καμία γραμμή νομιμότητας. Είτε ως Έλληνες είτε ως πρόσφυγες, ήταν κατά την κίνησή τους απολύτως εντός των πλαισίων της διεθνούς νομιμότητας. Ως διωκόμενοι πρόσφυγες ήταν νόμιμοι, γιατί στάθηκαν στο πρώτο κράτος που τους παρείχε ασφάλεια και ήταν η Ελλάδα. Δεν συνέχισαν για Ιταλία, επειδή εκεί ήταν καλύτερα Δεν δημιούργησαν πρόβλημα στην ιταλική κοινωνία, επειδή τους άρεσε περισσότερο να κατοικούν στη Ρώμη ή στη Φλωρεντία. Στάθηκαν στα νόμιμα σ’ ό,τι αφορά την προσφυγική τους ιδιότητα.

Ως Έλληνες και άρα ως επιθυμητοί μετανάστες – λόγων των Διεθνών Συμφωνιών τού ελληνικού κράτους – εισήλθαν σε έναν χώρο, στον οποίο είχαν απολύτως κατοχυρωμένα δικαιώματα, εφόσον έγινε ανταλλαγή πληθυσμών και κεφαλαίων. Από εκεί και πέρα αντιμετωπίστηκαν ως επιθυμητοί “ξένοι”, οι οποίοι έπρεπε να ενσωματωθούν τάχιστα στην ελληνική κοινωνία των γηγενών.

Τα σχολεία ήταν ένα από τα μέσα αυτής της ενσωμάτωσης και άρα και η πολιτική που θα ακολουθούνταν ήταν εκ των προτέρων αποφασισμένη. Στα ελληνικά σχολεία εισάγονταν με τους γηγενείς συμμαθητές τους, γιατί απλούστατα εγκαθίστανται ως Ελληνόπουλα στη νέα τους πατρίδα. Στην εξ’ αρχής συμφωνημένη πατρίδα ΟΛΩΝ των Ελλήνων και άρα και των ιδίων. Επιπλέον, η κοινή γλώσσα δεν τους μετέτρεπε σε τροχοπέδη του μηχανισμού εκπαίδευσης Ελληνικά μιλούσαν, ελληνικά βιβλία είχαν ανάγκη για να εκπαιδευτούν και Έλληνες δάσκαλοι αναλάμβαναν να την φέρουν εις πέρας.

Σ’ ό,τι αφορά το δεύτερο – και άρα την ελληνική μετανάστευση των μεταπολεμικών χρόνων – και πάλι η νομιμότητα ήταν το κύριο χαρακτηριστικό της κίνησης των Ελλήνων. Οι Έλληνες, οι οποίοι πήγαν μεταπολεμικά στη Γερμανία, ήταν ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ και όχι λαθρομετανάστες. Επιλέχθηκαν με τα κριτήρια που εξυπηρετούσαν τη Γερμανία και όχι την Ελλάδα. Κανένας από εκείνους δεν πήγε εκεί χωρίς τα προαπαιτούμενα που η ίδια η Γερμανία έθετε και τα οποία ήταν προς το δικό της συμφέρον. Όποιος πήγε εκεί με δική του πρωτοβουλία, αγνοώντας τις γερμανικές προδιαγραφές, απελάθηκε με συνοπτικές διαδικασίες. Στην εποχή δηλαδή της ελληνικής μετανάστευσης στη Γερμανία υπήρχαν Έλληνες Μετανάστες, οι οποίοι παρέμεναν σ’ αυτήν και Έλληνες Λαθρομετανάστες, οι οποίοι απελαύνονταν πάραυτα. Μετανάστες ήταν μόνον εκείνοι, οι οποίοι ήταν χρήσιμοι για τη Γερμανία εξαιτίας των ικανοτήτων τους.

Η μετανάστευση, δηλαδή, στην πραγματικότητα έθιγε την Ελλάδα και όχι τη Γερμανία.

Ως εκ τούτου όλοι αυτοί οι άνθρωποι, οι οποίοι δικαίως διαμαρτύρονται, αδίκως κατηγορούνται. Δεν έχουν τίποτε να θυμηθούν, που να τους φέρνει σε δύσκολη θέση. Δεν έχουν τίποτε να κρύψουν, ώστε να αισθάνονται υποκριτές κι αχάριστοι. Είτε ως παιδιά προσφύγων είτε ως συγγενείς μεταναστών, σεβάστηκαν νόμους και λαούς, όπως ακριβώς προβλέπει ο νόμος και το δίκαιο. Από εκεί και πέρα έχουν το δικαίωμα να δρουν και να αντιδρούν όπως αρμόζει στις υπόλοιπες ιδιότητές τους. Ως γονείς, λοιπόν, οι οποίοι είναι κατά τον νόμο υπεύθυνοι για την ασφάλεια των παιδιών τους και ως φορολογούμενοι πολίτες, οι οποίοι πληρώνουν φόρους για να απολαμβάνουν την υπηρεσία των μηχανισμών εκπαίδευσης, έχουν κάθε δικαίωμα να στραφούν προς τη Δικαιοσύνη για να βρουν το δίκιο τους.

“Πυρ και κίνηση” το έγκλημα εις βάρος των Σύριων.

Οι Σύριοι είναι θύματα επίσης Μεγαλύτερα θύματα από τους Έλληνες.

Οι ιμπεριαλιστές κατέστρεψαν την πατρίδα τους και αφού τους έδιωξαν από αυτήν ως πρόσφυγες, στο τελικό στάδιο τους μετατρέπουν σε μετανάστες, οι οποίοι θα χαθούν για τη Συρία και άρα μονιμοποιούν τη εθνική ζημιά της. Χωρίς να τους ρωτήσουν ποτέ, κατέστρεψαν τις ζωές τους και αποφάσισαν μόνοι τους – χωρίς αυτούς – για τις νέες ζωές που θα τους έδιναν. Στην κυριολεξία “πυρ και κίνηση”. Τα καθάρματα, τα οποία πυροβόλησαν τον λαό της Συρίας, δεν τους άφησαν ήσυχους ούτε ως πρόσφυγες. Με την ίδια βία που τους έκαναν πρόσφυγες, τους έθεσαν σε κίνηση, βάζοντάς τους σε μια περιπέτεια τεράστια. Όλα αυτά ήταν εύκολα για τους έμπειρους εγκληματίες, γιατί, γνωρίζοντας τους όρους τού παιχνιδιού, μπορούν και παίζουν με τις ιδιότητες.

Τους εκμεταλλεύονται μέχρι Θανάτου. Τους εμφανίζουν ως πρόσφυγες, αλλά τους σπρώχνουν από χώρα σε χώρα ως λαθρομετανάστες. Τους εμφανίζουν ως πρόσφυγες, για να κερδίσουν τη συμπάθεια των ξενιστών τους, αλλά ταυτόχρονα τους κατανέμουν σαν μετανάστες σε προεπιλεγμένες πατρίδες, στις οποίες πρέπει να ενσωματωθούν. Όλα αυτά είναι εγκληματικά και άρα παράνομα για ανθρώπους, οι οποίοι είναι πραγματικά πρόσφυγες και εγκατέλειψαν την πατρίδα τους μόνο και μόνο για να σωθούν. Είναι εγκληματικό να τους περιφέρεις ανά τον κόσμο μετατρέποντάς τους σε λαθρομετανάστες. Είναι ακόμα πιο εγκληματικό να τους χειρίζεσαι ως μετανάστες και να τους ενσωματώνεις δια της βίας στις κοινωνίες εκείνες, οι οποίες, εξαιτίας των προδοτικών και εγκληματικών τους γηγενών ηγεσιών και φορέων, τούς αντιμετωπίζουν σαν τέτοιους, για να εξυπηρετήσουν τα δικά σου συμφέροντα.

Γι’ αυτόν τον λόγο μιλάμε για πονηρές πολιτικές, οι οποίες έχουν ως στόχο να παρακάμψουν τον Διεθνή Νόμο. Γι’ αυτόν τον λόγο προσπαθούν να σκορπίσουν τη σύγχυση γύρω από τους όρους και τις ιδιότητες. Τους ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, οι οποίοι πρέπει να είναι “στατικοί” και “απομονωμένοι” για να διατηρούν την προστατευμένη ιδιότητά τους, τους θέτουν σε “κίνηση” ως λαθρομετανάστες και τους “μοιράζουν” στις κοινωνίες σαν μετανάστες. Οι ιμπεριαλιστές, οι οποίοι κατέστρεψαν τις ζωές αυτών των ανθρώπων, μετατρέποντάς τους σε ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, τώρα τους περιφέρουν στην Ευρώπη σαν λεία που μοιράζεται κατά το δοκούν. Οι δήμιοί τους, μόλις τους ξήλωσαν από την πατρίδα τους, τούς υποσχέθηκαν δικαιώματα ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ, ενώ στην πραγματικότητα τους μετατρέπουν σε ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. Τους βάζουν να κρύβονται πίσω από την ιδιότητα του ΠΡΟΣΦΥΓΑ – ακόμα κι όταν αυτή πλέον δεν ισχύει – και τους διακινούν μέσα από τα δίκτυα της λαθρομετανάστευσης.

Μέρος της πολιτικής τους είναι να ασκούν βία εις βάρος τους μέσω των πραγματικών λαθρομεταναστών. Καθημερινά οι κανονικοί λαθρομετανάστες ασκούν βία όλων των τύπων στους προσφυγικής καταγωγής Λαθρομετανάστες. Οι βιασμοί γυναικών και αντρών, οι κλοπές και οι ξυλοδαρμοί δεν είναι τυχαία και σποραδικά φαινόμενα. Είναι μέσα στα πλαίσια της πολιτικής τού οργανωμένου εκφοβισμού των προσφύγων. Οι ιμπεριαλιστές χρησιμοποιούν τους Πρόσφυγες όπως χρησιμοποιεί η ISIS τους άμαχους πληθυσμούς. Κρύβουν μέσα στα καραβάνια των “προσφύγων” τους χρήσιμους γι’ αυτούς λαθρομετανάστες. Όλοι αυτοί οι Σύριοι και καταχρηστικώς πλέον ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ είναι ο “Δούρειος ΙΠΠΟΣ”, για να μπουν τα εκατομμύρια των Λαθρομεταναστών στην Ευρώπη. Χωρίς τους Σύριους δεν θα μπορούσαν οι Πακιστανοί ή οι Αφγανοί να περάσουν στο Αιγαίο και από εκεί στην Ευρώπη.

Οι Σύριοι είναι η καρότσα που τους κουβαλάει πάνω της και αυτοί απλά μαστιγώνουν τα υποζύγια όταν αυτά αντιδρούν. Γι’ αυτόν τον λόγο χρειάζονται τη βία και τα ψέματα.

Αν αυτό το καταλάβει ο αναγνώστης, θα καταλάβει και όλο το κόλπο των ιμπεριαλιστών και των χαφιέδων τους. Εδώ μιλάμε για ένα τεράστιο έγκλημα της Νέας Τάξης, το οποίο κανένας δεν αγγίζει, γιατί φοβάται τους οργανωμένους και φονικούς μηχανισμούς προπαγάνδας και εκφοβισμού. Όποιος τολμήσει και πει το σωστό και το αυτονόητο, θα βρει τον μπελά του. Όποιος τολμήσει και πει ότι “πρέπει να ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η εισαγωγή των προσφυγόπουλων στο ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης” θα γίνει μισητός εχθρός τους. Θα πέσουν όλοι πάνω του να τον φάνε. Θα τον εμφανίσουν σαν ναζιστή, ρατσιστή ή μισάνθρωπο, ενώ αυτό είναι απολύτως ψευδές.

Είναι απολύτως ψευδές, γιατί, εξαιτίας αυτής της εγκληματικής μεταναστευτικής πολιτικής, οι πάντες θίγονται και απειλούνται. Αποτελεί αναμφισβήτητο γεγονός ότι η “ενσωμάτωση” των προσφυγόπουλων στην ελληνική κοινωνία μέσω της εκπαίδευσης δεν είναι έγκλημα μόνον απέναντι στην φθίνουσα ελληνική κοινωνία, αλλά είναι ταυτόχρονα και έγκλημα απέναντι στη συριακή κοινωνία. Ο πληθυσμός αυτών των ανθρώπων είναι για την Ελλάδα Λαθρομετανάστες που τη θίγουν, αλλά ταυτόχρονα για τη Συρία είναι εξ’ αναγκασμού Μετανάστες, που η απώλειά τους την θίγει επίσης. Αυτά τα κοινά συμφέροντα μεταξύ τού ελληνικού και του συριακού λαού πρέπει ν’ αναζητήσουμε, γιατί εκεί θα εντοπίσουμε τους εγκληματίες Τους πραγματικούς εγκληματίες, οι οποίοι κρύβονται πίσω από ανθρωπιστικές βιτρίνες, celebrities φίλους και διάσημες ΜΚΟ.

Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε ότι αυτά τα δυστυχή προσφυγόπουλα είναι παιδιά τής Συρίας. Πολύτιμα παιδιά τής Συρίας Παιδιά, τα οποία οι πονηροί τα μπλέκουν σε ιμπεριαλιστικά συμφέροντα, αλλά για τη Συρία είναι μια τεράστια απώλεια χωρίς κανένα κέρδος. Είναι το μέλλον της, το οποίο κάποιοι με τη βία της το στερούνε. Γι’ αυτόν τον λόγο πρέπει ΟΛΟΙ ν’ αντισταθούμε στην εισαγωγή των προσφυγόπουλων στα ελληνικά σχολεία. Αυτό δεν είναι μόνον το νόμιμο, αλλά είναι και το ηθικό και το δίκιο. Όταν, μέσω της εκπαίδευσης, πρόθεσή σου είναι να ενσωματώσεις αυτά τα παιδιά στην κοινωνία σου, στην πραγματικότητα προσπαθείς να τα κλέψεις από τη μάνα τους, που είναι η Συρία. Περί αυτού πρόκειται. Είναι φανερό πλέον ότι επιχειρείται μια ανομολόγητη προσπάθεια ενσωμάτωσης των προσφυγόπουλων στην ελληνική κοινωνία.

Το θέμα είναι να βρούμε ποιοι μεθοδεύουν αυτήν την ενσωμάτωση και τι επιδιώκουν. Είναι φανερό ότι αυτό δεν προέκυψε από κάποια φυσική ανάγκη των λαών, οι οποίοι εμπλέκονται στην υπόθεση αυτήν. Ποια ανάγκη τής Ελ thesecretrealtruth
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ