2017-07-23 23:19:31
Φωτογραφία για ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ Συνάντηση-μυστήριο στο Κατραμονήσι Τσίπρα-Καμμένου-Νατάσσας και Καραμανλή
Βουλιαγμένη Σάββατο βράδυ 22 Ιουλίου 2017.

Ο Γιάννης Αλαφούζος φορώντας μαύρο μπουζάκι απολαμβάνει με τη παρέα του

τα δροσερά κοκτέηλ του Matsuhisa και περιγράφει ευδιάθετος τον τρόπο με τον οποίο κατάφερε να εντάξει το Survivor στο πρόγραμμα του καναλιού του.

Ηταν η δεύτερη εππική νίκη του καναλάρχη του Φαλήρου μετά τον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες. Δίπλα του, στην ίδια παρέα, ο πιο πετυχημένος επιχειρηματίας στο χώρο της διαφημιστικής αγοράς σήμερα.

Από την Ιόλη Πιερίδη

Λίγες ώρες πριν ένα τσιγάρο μίλια ανοιχτά, στο Κατραμονήσι, δύο σκάφη πλησίαζαν το ένα το άλλο χωρίς αυτή τη φορά να ανησυχήσουν τα αγριοκούνελα που όταν ακούνε ήχο ελικοπτέρου πετάγονται από τις τρύπες τους και βουτάνε στη θάλασσα. Το Κατραμονήσι υπήρξε και το αγαπημένο νησί των Γιεγιέδων.

Τα δύο σκάφη πλησίαζαν για το προκαθορισμένο έχοντας σβήσει τις μηχανές τους, αθόρυβα και με συναίσθηση της κρισιμότητας των στιγμών. Οι γλάροι που ακολουθούσαν την πορεία τους έμειναν άναυδοι (Παυλόπουλοι) καθώς διέκριναν τις φιγούρες των πληρωμάτων.


4 πρόσωπα-φωτιά σε ένα από τα πλέον απόκρυφα ραντεβού της νεότερης πολιτικής μας ιστορίας. Η τιμή μιας φωτογραφίας-παπαράτσι από την συνάντηση θα μπορούσε να εκτιναχθεί σε ποσό με πολλά μηδενικά. Μπροστά της ακόμη και οι περίφημες φωτογραφίες του Ωνάση με την Τζάκυ στον Σκορπιό θα έδειχαν τόσο αθώες!

Ο Αχιλλέας Καραμανλής συνήθιζε να επιλέγει την μαρίνα της Βούλας για το σκάφος του. Ο γιος του Κώστας Καραμανλής ήταν ένας από τα δύο (ή τρία μέλη) του πληρώματος του ενός σκάφους. Πιθανολογούμε ότι το πλήρωμα του συγκεκριμένου σκάφους ήταν 3 άτομα μια και μπορούσες να διακρίνεις την φιγούρα της Νατάσσας-φορούσε ένα πολύχρωμο παρεό. Λογικά στ΄αμπάρια θα πρέπει να βρισκόταν και ο εξάδελφος Κώστας. Ο “δε μπορούν να κυβερνάνε τον τόπο 5-6 νταβατζήδες…”.

Το πλήρωμα του δεύτερου σκάφους ήταν ακόμη πιο εκρηκτικό. Eδώ μπορούσες να διακρίνεις δύο επίσης πασίγνωστα πρόσωπα: Eκείνα των Αλέξη Τσίπρα και Πάνου Καμμένου. Τα σκάφη ήρθαν κοντά, τόσο κοντά που μια δρασκελιά επέτρεψε στα πληρώματα να βρεθούν όλοι μαζί. Το ραντεβού που θα μπορούσε να αλλάξει την πολιτική ζωή του τόπου βρισκόταν σε εξέλιξη. Ο σχεδιασμός θέλει τους Τσίπρα και Κώστα Καραμανλή να συνεργάζονται για την δημιουργία του φορέα της Εθνικής Αναγέννησης. Μια υπερκομματική ομπρέλα στόχος της οποίας είναι η οικοδόμηση της Ελλάδας του Μέλλοντος. Σ΄αυτή την Ελλάδα που αναγεννάται από τις στάχτες της, ο Πάνος Καμμένος θα διαδεχθεί τον Προκόπη Παυλόπουλο στο Προεδρικό Μέγαρο. Η συνάντηση έπρεπε πάση θυσία να κρατηθεί εφτασφράγιστο μυστικό.

Πάμε να ζήσουμε τώρα τον θρύλο των Γιεγιέδων όπως τον απέδωσε το freedomgreece.blogspot.gr.

ΟΙ ΓΙΕΓΙΕΔΕΣ

Χορός Γιεγιέδων, σε Μουσικό Πρωινό, στη Θεσσαλονίκη. (Φωτογραφία ίσως έτους 1966. ΑΡΧΕΙΟ Γιάννης Νέγρης)

Γιεγιές ή γιεγιέδισα=παρατσούκλι που ο κόσμος έδωσε στην προδικτατορική ροκ νεολαία, που διατηρήθηκε για κάθε έξαλλο νιάτο, και στην Εποχή της Δικτατορίας. Άλλη ονομασία της Χρυσής νεολαίας

Με τον όρο Γιεγιέδες, εννοούμε τα πρώτα ελληνικά νεανικά συγκροτήματα που σχηματίζονται μετά το 1960, όπως και τη νεολαία που τα ακολουθεί.

Οι Γιεγιέδες, τοποθετούνται μετά τους τεντιμπόηδες, και τους ροκ εν ρολίτσες (1956-1960), καταλαμβάνουν δηλαδή, το διάστημα 1960 με 1967, και αποτελούν την ροκ νεολαία, πριν τους χίππις.

Οι ίδιοι, δεν αποκαλούσαν τους εαυτούς τους Γιεγιέδες, ούτε Τηνς ή Τηναίητζερς όπως τους είχε βαφτίσει τότε το περιοδικό «Μοντέρνοι Ρυθμοί», αλλά ούτε και Χρυσή Νεολαία ή Μπραδεροσιστεράκια, όπως τους ονόμαζε ο Νίκος Μαστοράκης.

Στον πραγματικό χρόνο, κάποιοι από αυτούς, μεταξύ τους χρησιμοποιούσαν το όνομα Μοντς (Mods), αλλά ο λαός που δεν καταλάβαινε όρους Αγγλίας, τους έβγαλε το δυνατό παρατσούκλι Γιεγιέδες. Το παρατσούκλι, οφειλόταν στην επανάληψη της λέξης Yes, που ακουγόταν κυρίως, στο τραγούδι των Beatles, «She Loves You», πολύ αγαπητό, στην τότε νεολαία.

Οι Γιεγιέδες, είναι προδικτατορική νεολαία, αλλά ο κόσμος και αρκετοί μουσικοί δημοσιογράφοι, συνέχιζαν να χαρακτηρίζουν έτσι και τα Ποπ συγκροτήματα, ακόμη και τους χίπηδες, που εμφανίζονται αργότερα, στη διάρκεια της Εποχής της δικτατορίας.

Αυτό φαίνεται, στην έρευνα που κάνει το περιοδικό ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ (9 Ιαν 1970), όπου κάτω από τον τίτλο Η ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΓΙΕΓΙΕΔΩΝ, περιλαμβάνει και τους χίππις.

Φαίνεται ακόμα, στον στίχο εγώ δεν θέλω μούσια και γενειάδες

του λαϊκού τραγουδιού, Με τους Γιεγιέδες άρχισες Παρέα (Στίχοι Κ.Βίρβος,Μουσική:Β.Βασιλειάδης)

Οι Γιεγιέδες, δεν είχαν μούσια, και ο στίχος μας δείχνει, ότι με το ίδιο παρατσούκλι, συνέχισαν να χαρακτηρίζουν πολλοί, και την επόμενη νεολαία, του Καλοκαιριού της Αγάπης.

Χορός Γιεγιέδων, σε Μουσικό Πρωινό, στη Θεσσαλονίκη. (Φωτογραφία ίσως έτους 1966. ΑΡΧΕΙΟ Γιάννης Νέγρης)

Και οι Γιεγιέδες, προκαλούν ηθικό πανικό, και δέχονται επιθέσεις από τους συντηρητικούς της εποχής.

Οι λαϊκοί τραγουδιστές, τους είδαν σαν αντίπαλους και έτσι, υπήρξαν λαϊκά τραγούδια που απαξίωναν τους Γιεγιέδες. Αναφέραμε ήδη το «Με τους Γιεγιέδες άρχισες παρέα».

Ένα άλλο ήταν το «Ο Βαγγέλης ο Γιεγιές», του Βαγγέλη Περπινιάδη, στο οποίο ο συνθέτης, λέει…

Χίλια τάλιρα απόψε

για χατίρι σου χαλάω

αλλά μη μου πεις μονάχα

στους γιεγιέδες να σε πάω.

Δεν μπορώ εγώ κυρά μου

επειδή εσύ το θες

να περνάω και να λένε

ο Βαγγέλης ο γιεγιές.

..θεωρόντας κατάντημα, να πάει σε κλαμπ, και να βρεθεί με γιεγιέδες.

Γνωστό ακόμα και το τραγούδι «Άλλαξε κορίτσι μου μυαλό» που ερμήνευσε ο Στράτος Διονυσίου (Στίχοι: Η.Παπασιδέρης, Μουσική: Τ.Σούκας)…

Σου το `πα μια, σου το `πα δυο,

ν’ αλλάξεις κοριτσάκι μου μυαλό,

άσε τα κλαμπ και τα γιε γιε

και κάτσε φρόνιμα καλέ…

Την απαξίωση των Γιεγιέδων, ανέλαβε περισσότερο από όλους, ο χρονογράφος Δημήτρης Ψαθάς, που σε κατάπτυστο χρονογράφημά του στα ΝΕΑ, αμέσως μετά τη συναυλία των Rolling Stones στο Γήπεδο του Παναθηναϊκού (17 Απριλίου 1967), ορίζει ως εξής, τη νεολαία…

«….Ποίος ή ποία καλείται γεγές ή γεγέδισα; Είναι κάτι νεαροί αξούριστοι και ακούρευτοι, με μακριά μαλλούρα όπου μπορεί άνετα να κυκλοφορεί και να στεγάζεται η ψείρα…»

Ψαθάς ΝΕΑ Απρίλιος 1967.

Ο Ψαθάς, πίστευε ότι και οι Beatles και οι Rolling Stones , ήταν άπλυτοι και ψειριάρηδες. Εκτόξευε μάλιστα τόσο συχνά, εναντίον κάθε τι νεανικού, τη λάσπη του, ώστε να καταγραφεί στην ιστορία, σαν ο κομπλεξικός γεροξούρας.

Η ίδια διάθεση απαξίωσης, υπάρχει κρυμμένη κάτω από το κωμικό προσωπείο, και σε κινηματογραφικά έργα της εποχής.

Ο Γιεγιές, θεωρείται άνθρωπος άμυαλος, και οι κινηματογραφικοί γιεγιέδες Κατερίνα Γώγου και Αλέκος Τζαννετάκος, περιγράφονται επιπόλαιοι και νέοι της καρπαζιάς.

Τα στερεότυπα υπάρχουν στην οθόνη επειδή υπάρχουν στην κοινωνία, και πρέπει να ομολογήσουμε ότι η προδικτατορική κοινωνία, δεν είχε δημοκρατικές αντιλήψεις.   πηγή
epixirimatias
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ