2018-06-01 17:11:02
Φωτογραφία για Η ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΦΙΛΙΝΗ ΣΤΟ 'ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ΄...
Η ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΦΙΛΙΝΗ ΣΤΟ 'ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ΄ Σε φύλλο της εφημερίδας "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ", στις 08-04-2018, δημοσιεύτηκε άρθρο του δημοσιογράφου κ. Δημητρίου Δανίκα με τον τίτλο «ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑ. ΜΠΑΡΜΠΑ VS ΦΙΛΙΝΗ» .

Με την παρούσα, θέλοντας να αποκαταστήσω την αλήθεια, σε απάντηση των όσων περιέχονται στο ως άνω άρθρο, σε σχέση εμένα, έστειλα με email την παρακάτω επιστολή στην εφημερίδα "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ" ωστε να δημοσιευθεί στο αμέσως προσεχές φύλλο.

Φυσικά η επιστολή μου ποτέ δεν δημοσιεύθηκε δίχως κάποια εξήγηση.

Καταρχάς αναφέρομαι στην αδικημένη δεκαετία του ΄80. Πρόκειται, ανεξάρτητα του τι μπορεί να πει ο καθένας και του τι έγραψε ο κ. Δανίκας στο παραπάνω άρθρο του, για μια αδικημένη δεκαετία, αφού σ΄αυτή την δεκαετία υπήρχαν ακόμα αξίες και αξιοκρατία.

Στο άρθρο του ο κ. Δανίκας με «λιθοβολεί» γιατί την δεκαετία του ΄80 έπαιξα σε βιντεοταινίες τις οποίες μάλιστα αποκαλεί «βιντεομπούρδες»
. Όμως οι βιντεοταινίες αυτές ήταν η σημερινή ιδιωτική τηλεόραση χωρίς να έχουν το μειονέκτημα αυτής, δηλ. να σερβίρει ότι θέλει ο κάθε καναλάρχης αφού ο κόσμος επέλεγε ποιες θα αγοράσει για να δει. Για τη συμμετοχή μου δηλ. σε βιντεοταινίες, για την οποία κατηγορήθηκα, από τους ίδιους που στη συνέχεια έκαναν τηλεόραση, κατηγορήθηκα γιατί επέλεγε ο κόσμος ποιον θέλει να δει και δεν το επέβαλε το συμφέρον του κάθε καναλάρχη.

Σε βιντεοταινίες λοιπόν είχα την τύχη να παίξω με σπουδαίους ηθοποιούς, όπως ο Βασίλης Τσιβιλίκας , ο Χρήστος Πάρλας, ο Φαίδων Γεωργίτσης, ο Ηλίας Λογοθέτης, ο Παύλος Ευαγγελόπουλος, ο Ιωακειμίδης και με σκηνοθέτες όπως ο Σκαλενάκης, ο Καραγιάννης,ο Τέμπος, ο Δαλιανίδης, ο Μπακοδήμος και συγγραφείς όπως ο Παπαπέτρος, ο Φιλιπούσης, ο Καπώνης και άλλοι.

Ειδικότερα στο θέατρο που είναι ο μεγάλος στίβος για κάθε ηθοποιό, ξεκίνησα με τον Ντίνο Ηλιόπουλο «ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΥΣΕΣ» συνέχισα με τον Παπαγιαννόπουλο, Κομνηνό, Βουτσά, Μουστάκα, Ψάλτη, Τσιβιλίκα, Πάρλα, Ρηγόπουλο, Ρουσέα, Δαδινόπουλο, Εσκενάζυ,Σκουρολιάκο, Πιαττά, Μόρτζο και άλλους, σε με μεγάλες και ανεπανάληπτες παραστάσεις όπως, «Η ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΡΟΥΛΑΣ» του Κορομηλά, «ΕΝΑΣ ΒΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ» του Ψαθά, «Ο ΑΦΕΛΗΣ» του Ψαθά, «ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΗΦΗΣΙΑ» του Κεχαϊδη, παραστάσεις στο Δ.Η.Π.Ε.Θ.Ε ΡΟΥΜΕΛΗΣ και φυσικά έπαιξα σε σπουδαίες επιθεωρήσεις, που αντικειμενικά είναι από τα πιο δύσκολα είδη,ακόμα και για τους μεγαλύτερους ηθοποιούς.

Είμαι σίγουρη ότι ο κ. Δανίκας ίσως δεν γνωρίζει τα παραπάνω και αρκέσθηκε μόνο στη συμμετοχή μου στις βιντεοταινίες που αναφέρει στο άρθρο του. Εγώ όμως με σεβασμό στη σαραντάχρονη καριέρα μου, την οποία μάλλον δεν γνωρίζετε, πρέπει να σας αναφέρω ότι «πλήρωσα πολλά» και κυρίως πλήρωσα και πληρώνω ένα ελάττωμα μου. Ότι ποτέ δεν μου άρεσε να χρωστάω.

Δουλεύω από τα 15 μου για να μη ζητάω χρήματα από τον πατέρα μου, που αναγκάστηκε να ξενητευτεί. Παλιά οι έχοντες γονείς με αριστερά φρονήματα, πηγαίνοντας στο στρατό έπαιρναν δυσμενείς μεταθέσεις.

Έτσι κι΄εγώ (παραληρισμό κάνω) μη έχοντας ΥΠΟΣΤΗΡΗΞΗ στο συγκεκριμένο χώρο,αναγκάστηκα - από επιλογή μου – να δουλέψω σκληρά και στο θέατρο και στον κινηματογράφο και σε βιντεοταινίες και στην τηλεόραση και στο τραγούδι.

ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤ΄ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ DOT.

Έκανα σπουδαίες δουλειές που όχι μόνο δεν προβλήθηκαν άλλα θα έλεγα«ΚΟΥΚΟΥΛΩΘΗΚΑΝ».

Η ταινία μου «Η ΜΕΔΟΥΣΑ» του Γ. Λαζόπουλου το 1998 βραβεύτηκε με το τρίτοβραβείο στο φεστιβάλ του ΧΙΟΥΣΤΟΝ μεταξύ 4.500 ταινιών απ΄όλο τον κόσμο, ενώ εδώ προβλήθηκε για μία βδομάδα σε 2 αίθουσες.

Η ταινία η «ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ» του νέου ταλαντούχου σκηνοθέτη Αλέξανδρου Λεονταρίτη βραβεύτηκε πρόπερσι με το δεύτερο βραβείο στο φεστιβάλ του ΧΙΟΥΣΤΟΝ, ενώ και εδώ προβλήθηκε επί μία βδομάδα σε μια αίθουσα.

Όλα αυτά σας τα λέω αφενός για να συστηθούμε και αφετέρου για την αλήθεια. Αυτά σχετικά με το άρθρο της εφημερίδας σας και με όσα αναφέρει για μένα και τούτο γιατί απέχει πολύ από την πραγματικότητα αλλά και για να πιστοποιηθεί ότι ο μοναχικός πολεμιστής, αν δεν συμβιβαστεί και δεν υποταχθεί, δεν πρόκειται να βρει δικαίωση.

Δεν πειράζει προτιμώ να μην έχω ψεύτικες δάφνες επειδή γονάτισα. Έχω την αγάπη του κόσμου όμως που κρατάει τόσα χρόνια και αυτή με δικαίωσε. Δεν απασχόλησα ποτέ τον τύπο, ούτε με ποιον κοιμήθηκα, ούτε ποτέ «φταρνίστηκα», ούτε που πήγα, αλλά μόνο με την δουλειά μου.

Με ενδιέφερε πάντα να υπάρχω μέσα από την δουλειά μου και ας μην ήταν, όπως αναφέρεται στο άρθρο σας, σπουδαία.

Για μένα σπουδαίος είναι ο τρόπος ζωής μας, αν έχουμε κερδίσει την εκτίμηση και μια θέση στην καρδιά των απλών και αυθεντικών ανθρώπων κι εγώ την κέρδισα γιατί πρώτα πρόσφερα συνειδητά την δική μου.

Να είστε καλά.
grxpress
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ