2015-10-13 20:27:09
Φωτογραφία για Τι κάνει σήμερα η Τάνια Καψάλη; [photos]
Δύσκολα ξεχνά κανείς το διαπεραστικό πράσινο βλέμμα της Τάνιας Καψάλη που γνωρίσαμε από τανίες και σίριαλ, με καθοριστικό σταθμό την Λάμψη του Νίκου Φώσκολου, όπου υποδυόταν την Τατιάνα Δράκου. Γνώρισε την μητέρα της στα 15 της χρόνια ενώ ο πατέρας της υπήρχε στη ζωή της αλλά όχι στην καθημερινότητά της. Μεγάλωσε με τον παππού και την γιαγιά κι αυτό την έκανε να αγαπά πολύ τα παιδιά και να θέλει να είναι δίπλα τους, με όποιο τρόπο μπορεί. Η

πανέμορφη ηθοποιός πάνω στις μεγαλύτερες δόξες, εξαφανίστηκε εξαιτίας... κάποιων οικογενειακών προβλημάτων και της απόφασής της να ταξιδέψει στο εξωτερικό και πολλοί έμειναν με την απορία για το τι απέγινε. Δεν άργησε να επιστρέψει και να ξαναπαίξει σε σίριαλ μέχρι που τον χρόνο της τον κέρδισε αποκλειστικά η -10χρονη σήμερα- κόρη της, Ήλια.

Η ίδια απέχει από την τηλεόραση, τις συνεντεύξεις και τις πολλές κοσμικές εκδηλώσεις πολύ συνειδητά κι απολαμβάνει κάθε στιγμή της οικογενειακής της στιγμής
. Έχει κρατήσει ελάχιστο φωτογραφικό υλικό της από την πορεία τής καριέρας της κι αυτό για να δείξει κάποτε στην κόρη της τι έκανε κάποτε στην ζωή της, ενώ απεχθάνεται την έννοια του "για πάντα". Θεωρεί πως δεν υπάρχει λόγος να μιλά κανείς και να δίνει συνεντεύξεις όταν δεν έχει να πει κάτι για την δουλειά του και χαίρεται που στο σχολείο είναι μόνο η μαμά της Ήλιας και τίποτα παραπάνω.

Πώς είναι η ζωή της σήμερα και ποιες ήταν οι σκέψεις της στήν σκοτεινή περίοδο που πέρασε; Πόσα χρήματα έβγαζε στις χρυσές εποχές και τι γινόταν αν έπαιζε σε άλλη σειρά πέρα από αυτή του συμβολαίου της; Ποιο είναι το μυστικό της για έναν πετυχημένο γάμο και τις σημαίνει ο ερχομός της κόρης στην ζωή της; Όσα μάθαμε αποκλειστικά για εκείνη από το περιβάλλον της για το παρελθόν και το σήμερα...

Τα εφηβικά χρόνια, η πρώτη επαφή με το θέατρο και τα ξανθά της μαλλιά

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Θεσσαλονίκη, βρέθηκε από σύμπτωση στα 14 της χρόνια στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, εξαιτίας της ιδιαίτερης και οικογενειακής σχέσης που είχε με την Δέσπω Διαμαντίδου και την Αλέξάνδρα Λαδικού και ξεκίνησε να είναι στον χώρο του θεάτρου παρακολουθώντας απλά πρόβες. Στην ουσία μεγάλωσε εκεί και η ηθοποιία δεν ήρθε συνειδητά αλλά τυχαία. Δύο χρόνια μετά και σιγά σιγά, βρέθηκε στην Αθήνα και σε μία παράσταση που θα ανέβαζε η Δέσπω Διαμαντίδου, την είδε ο Νίκος Περάκης και την πήρε στην ταινία Λόυφα και Παραλλαγή. Έτσι και βρέθηκε στην δουλειά... Οι γονείς της δεν είχαν καμία σχέση με τον χώρο αλλά δεν ήταν και καθόλου αρνητικοί όταν τους είπε θα ασχοληθώ με το θέατρο. Η παρουσιά της Δέσπως και της Αλεξάνδρας ήταν τόσο έντονη στην ζωή τους, που ένιωθαν πολύ καλά μαζί τους και όλο αυτό για την κόρη τους, τους φαινόταν φυσιολογικό.

Όταν βρέθηκε στη Stefi film ήταν πάλι τυχαίο, ένα Πάσχα που είχε κατέβει στην Αθήνα. Στην πρεμιέρα της ταινίας Λούφα και Παραλλαγή, στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ήταν κάπως περίεργα τα πράγματα. Ανάμεσα στους συμμαθητές της με βαμμένα και διαφορετικά πορτοκαλί μαλλιά, ένιωθε λίγο αμήχανα. Γνώριζες ότι το φυσικό χρώμα των μαλλιών της είναι κατάξανθο; Μετά την πρεμιέρα, κυκλοφορούσε στο σχολείο με μπερέ μέχρι που τα έβαψε καστανά. Πριν τελειώσει το σχολείο και περιμένοντας τα αποτελέσματα, κυκλοφόρησε ένα δημοσίευμα από τον Πλωρίτη και την Δανδουλάκη ότι αναζητούν μια κοπέλα για το θεατρικό "Κληρονόμος" και να μοιάζει κάπως με την Κάτια, επειδή θα ήταν πρώτη της ξαδέρφη. Κάπως έτσι ξαναβρέθηκε στον χώρο. Αν και ταυτόχρονα βρισκόταν καθημερινά στο Κρατικό Θέατρο, με παρότρυνση του Ανδρέα Βουτσινά βρέθηκε στη σχολή του Δοξιάδη και κυρίως για να δουλέψει την προφορά της και το θεσσαλονικιώτικο θεματάκι με το... λάμδα! Το θέμα της προφοράς το δούλευε και με τον Άγγελο Αντωνόπουλο στην θεατρική παράσταση του Κούρκουλου που επίσης έπαιζε. Όλο αυτό στην αρχή ήταν πολύ γλυκό κι όμορφο, ώσπου ξεκίνησε να δουλεύει συνέχεια και πολύ.

Η Λάμψη, τα πρόστιμα και τα χρυσά συμβόλαια

Στην συνέχεια ήρθε ο Νίκος Φώσκολος και η Λάμψη. Ακόμη πολύ μικρή σε ηλικία (21 ετών) άβγαλτη επαγγελματικά και άγουρη, έδειχνε αρκετά μεγαλύτερη εξαιτίας του look της. Το ξασμένο μαλλί με την πολύ λακ ήταν ένας από τους βασικούς λόγους. Οι υπόλοιπες δουλειές ήρθαν γλυκά στη ζωή της. Η Λάμψη της άνοιξε πολλές πόρτες κι εκείνη φρόντιζε να "κυνηγά" την συμμετοχή της και σε άλλα σίριαλ, εξίσου μεγάλων σκηνοθετών. Μανουσάκης, Κοκκινόπουλος και κάποιους άλλους σκηνοθέτες που είχαν συνεργασία με τον ΑΝΤ1 (δεν μπορούσε να συμμετέχει σε δουλειές άλλων καναλιών εξαιτίας του αποκλειστικού συμβολαίου της). Ακόμη και γι' αυτές τις δουλειές της, "έτρωγε" πρόστιμο από τον Φώσκολο. Για παράδειγμα την συμμετοχή της στη σειρά του Γιώργου Μιχαηλίδη με τα αναμορφωτήρια, την πλήρωσε ακριβά! Έβρισκε διάφορα σημειώματα στον καθρέφτη του καμαρινιού της από τον ίδιο τον Φώσκολο, μεγάλα γράμματα... "Η Καψάλη θα φάει πρόστιμο 300.000 δρχ αυτό τον μήνα επειδή έκανε Τμήμα Ηθών", ήταν ένα απ' αυτά. Η "τιμωρία" δεν σταματούσε εκεί αλλά συνεχιζόταν και με τις λιγότερες συμμετοχές στις σκηνές της Λάμψης για κάποια επεισόδια. Ωστόσο μεταξύ τους, είχαν πάρα πολύ αγαπησιάρικη σχέση.

Kόβοντας την πρωτοχρωνιάτικη πίτα το 1992 με τους συντελεστές της Λάμψης

Ο Νίκος Φώσκολος αφού έβγαλε μεγάλα ονόματα στον κινηματογράφο, αποφάσισε να κάνει κάτι στην τηλεόραση και για τα νέα παιδιά που βρέθηκαν στη σειρά του, ήταν ευκαιρία ζωής! Βρέθηκαν ξαφνικά με χρυσά συμβόλαια στον ΑΝΤ1 και πολλά λεφτά. Κάθε πρώτη του μήνα, ο λογαριασμός τους φούσκωνε και φυσικά οι ανέσεις ήταν πάρα πολλές και διαφορετικές από αυτές των σημερινών διασήμων. Το ίδιο ζούσε και η Τάνια Καψάλη. Τα λεφτά της ήταν πάρα μα πάρα πολλά και μάλιστα έβγαζε και πολλά έξτρα από τις διαφημίσεις. Εξαιτίας της καλής της εμφάνισης, η ζήτησή της ήταν μεγάλη. Όλααυτά μέχρι το 1994 που αποσύρθηκε κι έφυγε στο εξωτερικό...

Τα χρόνια στο εξωτερικό και πιο σκοτεινά χρόνια της ζωής της

Εκεί βρέθηκε στο Αktor's Studio με την βοήθεια του καλού της φίλου Ανδρέα Μανωλικάκη, ο οποίος είχε μιλήσει για εκείνη και την δέχτηκαν ως ακροάτρια. Διευθυντής τότε ήταν ο Paul Newman τον οποίο συναντούσε και καθημερινά. Eκείνα τα χρόνια όμως για την Τάνια ήταν δύσκολα και πέτρινα. Πέρασε μια από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ζωής της. Αν δεν συνέβαιναν κάποια γεγονότα στην οικογενειακή της ζωή, δεν θα έφευγε και δεν θα άφηνε ό,τι της προσέφερε η δουλειά της. Ωστόσο δεν το μετάνιωσε γιατί η ζωή στην Αμερική ήταν το καλύτερο σχολείο. Ο πολιτισμός της και όσους γνώρισε, όσα είδε, οι εμπειρίς που μάζεψε, για εκείνη, δεν υπάρχουν στα πανεπιστήμια. Έζησε περίπου δυόμιση χρόνια στη Νέα Υόρκη και στο Λος Άντζελες. Πέρασε από Μεξικό, Καραϊβική, Λονδίνο κι επέστρεψε στη Νέα Υόρκη. Όλα αυτά τα έκανε ολομόναχη.
Πηγή Tromaktiko
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ