00:30:07
Πήραν το εργοστάσιο στα χέρια τους Το «πείραμα της Αργεντινής» ξεκίνησε χθες στη Θεσσαλονίκη. Ακολουθώντας το παράδειγμα των ανέργων στην Αργεντινή της κρίσης, που πήραν υπό τον
Επικοινωνήστε με το NewsNow: [email protected]