2026-06-24 21:08:42
Φωτογραφία για Πελοπόννησος: Στις ράγες ξανά;
Η αυτοκινητάμαξα MAN-1 στον σταθμό Ασπροχώματος, απ’ όπου ξεκίνησε στις 7 Ιουνίου τη συμβολική διαδρομή της έως την Καλαμάτα. Το σύντομο δρομολόγιο έγινε στο πλαίσιο εκδήλωσης, στην οποία συμμετείχαν η Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού και η ελβετική πρεσβεία, όπως επίσης και ειδικοί επιστήμονες από το ΕΜΠ και το Πολυτεχνείο της Ζυρίχης.Συνδέθηκε με όλες τις ιστορικές στιγμές της sidirodromikanea
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ