2026-06-24 21:08:42
Η αυτοκινητάμαξα MAN-1 στον σταθμό Ασπροχώματος, απ’ όπου ξεκίνησε στις 7 Ιουνίου τη συμβολική διαδρομή της έως την Καλαμάτα. Το σύντομο δρομολόγιο έγινε στο πλαίσιο εκδήλωσης, στην οποία συμμετείχαν η Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού και η ελβετική πρεσβεία, όπως επίσης και ειδικοί επιστήμονες από το ΕΜΠ και το Πολυτεχνείο της Ζυρίχης.Συνδέθηκε με όλες τις ιστορικές στιγμές της sidirodromikanea
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ




